Projektová kancelář

Projektová kancelář - Aip SafePotřebujete v rámci projektu evidovat související dokumentaci? Chcete centralizovat správu projektů a účelně řídit jejich průběh? Chybí vám nástroje pro evidenci úkolů a prací?

Produktový list

SAFE-projektova-kancelar.pdf 

Správa projektů a projektové dokumentace

Projektová kancelář v sobě spojuje principy projektového managementu s nástroji pro správu dokumentů. Zpřístupní vám manažerské funkce pro řízení a vyhodnocování projektů a současně vám pomůže s bezpečným uložením důležitých informací a dokumentů v elektronické podobě na jednom místě.

Vlastnosti

  • Správa projektů a řízení jejich životního cyklu v elektronické podobě
  • Správa klientů a s nimi souvisejících dokumentů
  • Evidence projektové dokumentace
  • Přehledné vykazování prací na projektu
  • Manažerské funkce pro řízení průběhu projektu
  • Statistické výstupy
  • Propracovaný systém uživatelských rolí a oprávnění

Přínosy

  • Správa projektů a dokumentů v elektronické podobě
  • Snížení administrativní zátěže
  • Přístup k dokumentům odkudkoliv 24 hodin denně
  • Jednoznačné definování odpovědnosti za činnosti na projektu
  • Přehled o stavu plnění projektu a činnostech
  • Přehled o klientech, projektech a související dokumentaci
 

Projektovou kancelář lze integrovat s následujícími řešeními: