Acta Safe

DSM řešení pro advokáty a právníky Hledáte způsob, jak zefektivnit provoz kanceláře? Potřebujete detailní a snadno dostupný přehled o všech spisech? Sháníte nástroj pro správu dokumentů? Chcete si usnadnit fakturaci?

Produktový list

Acta-Safe.pdf

Správa spisů a související dokumentace

Využití správného informačního systému zefektivňuje práci, zlepšuje přehled o veškeré agendě, zajišťuje správu dokumentů a zjednodušuje plánování práce či fakturaci. Ideálně by měl informační systém spojovat funkce více dílčích programů a tyto nahrazovat, ne být pouze jedním z mnoha programů, které firma používá.

 

Systém Acta Safe byl vytvořen speciálně pro využití v právních a advokátních kancelářích na základě jejich požadavků. Obecnou kostru systému je dále možno modifikovat podle konkrétních představ a požadavků kanceláře.

 

Acta Safe pomáhá snížit náklady a ušetřit čas. Systém nabízí snadno a rychle dohledatelné přehledy a informace spojené se zadávanými daty. Acta Safe tak krom úspor umožní kancelářím poskytnout kvalitnější služby jejich klientům. Výsledkem jsou zisk konkurenční výhody i vyšší spokojenost klientů.

Vlastnosti

  • evidence spisů
  • správa dokumentů
  • databáze kontaktů
  • vytěžování e-mailů
  • integrace datových schránek
  • vykazování a plánování práce
  • timesheety
  • automatická fakturace
  • automatizace rutinních činností
  • intuitivní uživatelské rozhraní

Přínosy

  • zisk konkurenční výhody
  • zefektivnění práce
  • úspora času a nákladů
  • dostupnost dat nezávisle na čase a místě
  • snadné a rychlé vyhledávání
  • omezení chyb způsobených lidským faktorem
  • průběžné náklady na kauzu pod kontrolou
  • přístup k související dokumentaci ze spisu
  • automatické vytváření timesheetu
  • rychlé vystavení faktury

Acta Safe - řešení pro advokátní kancelář lze integrovat s :